← Сtrl 1... 56789...43 Ctrl →

Коментарі

Із цих всіх переваг у мене тільки ці залишились: + можливість економити на податках через ФОП + можливість за гроші, іноді досить великі, зробити якусь складну медичну процедуру за декілька днів.
мені що Китай, що Європа до сраки, от коли цей шлак буде доступний як тесла у штатах, пройде сертіфікації, тоді можна буде робити такі заяви як ІЧОГО спільного з китайськими брендами які представлені в Європі, і робиш висновок по всьому китайському...
BYD динозавра на китайському EV ринку, починали не сильно пізніше Маска з Теслою, просто тільки зараз починають на інші ринки виходити.
А на що треба дрочити, на розгін до сотні за 3.1 секунду а не за 3.3? Ти знову не відповідаєш на пряме запитання, в чому перелічені китайські авто шлак? Відсутність сервісу чи запчастин, не робить машину шлаком.
Country # of salaries the u.s. | 1206000
Будьте любезны добавить в таблицу
коли хочеш чистого повітря — завжди можна купити пачку чипсів ) був у кракові дуже давно — то трешака, грубки прям в квартирах
лолшто?
Бугага, смалиш
Найгірше повітря в Польщі по європі..
для мене інший плюсом є нейтральна політика і нейтральна географічне положення України. що вона не входить в НАТО/CSTO/ЄС.
Київ — це одразу мінус, і це стає зрозумілим дуже добре, якщо пожив у Європі або США. У нього дуже мало переваг.
ніт )) це класичний «ринок лимонів»
китайці взагалі одні із першопроходців в EV цікаво що саме мається під цієї концепції )) от я думав «первопроходців» був тесла маск за якого я ще зразу сказав що він не потягне щойно підтягнуться «справжні авто виробники» У нас BYD тільки пів року...
обікакатися китайці накупили купу євро авто виробників у намаганні симулювати євро авто китайську індустрію це машини які дизайняться в європі, а виробляються в китаї слюшай а як вони такі крутезні то чого ж вони просто у себе усе не роблять?