Із цих всіх переваг у мене тільки ці залишились:
+ можливість економити на податках через ФОП + можливість за гроші, іноді досить великі, зробити якусь складну медичну процедуру за декілька днів.
мені що Китай, що Європа до сраки, от коли цей шлак буде доступний як тесла у штатах, пройде сертіфікації, тоді можна буде робити такі заяви як
ІЧОГО спільного з китайськими брендами які представлені в Європі, і робиш висновок по всьому китайському...
А на що треба дрочити, на розгін до сотні за 3.1 секунду а не за 3.3?
Ти знову не відповідаєш на пряме запитання, в чому перелічені китайські авто шлак? Відсутність сервісу чи запчастин, не робить машину шлаком.
китайці взагалі одні із першопроходців в EV
цікаво що саме мається під цієї концепції )) от я думав «первопроходців» був тесла маск за якого я ще зразу сказав що він не потягне щойно підтягнуться «справжні авто виробники»
У нас BYD тільки пів року...
обікакатися китайці накупили купу євро авто виробників у намаганні симулювати євро авто китайську індустрію
це машини які дизайняться в європі, а виробляються в китаї
слюшай а як вони такі крутезні то чого ж вони просто у себе усе не роблять?
Коментарі